reklama

Som odhalená. Čipkované prádlo spadlo

Bude jar! Neprestajne sa tlačí v rade a snaží sa predbehnúť zimu. Sneh podal demisiu. Aj ľudia sa začínajú viac usmievať. Dokonca aj lietajúce igelitové vrecká neúprosne ohlasujú príchod jari. Snežná demisia však neprospela. Odkryla nám našu špinavú povahu. Pozlátka sa stratila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: http://www.birdz.sk/uc/pl/b/f/bf85b1bcf1ad33cc043b79b98227ff34.j)

Všetci sme rovnakí. Nemáme si čo vyčítať. Aj my sa radi predstavujeme v pozitívach a neradi podávame demisiu čipkovanej prikrývke. Máme strach, aby náhodou neprišiel prievan a neukázal smeti. Ale aj smeti sú našou súčasťou. Často sú to hnijúce a zapáchajúce mršiny, ktoré už i pri malom vetríku narobia riadny smrad. A vtedy „frnk“ a igelitové vrecko lieta po zemi.

Priznávam sa. Aj mňa rozčuľuje, keď mi niekto strhne môj čipkovaný závoj. Niekedy ani netreba veľkú námahu. Vtedy škriabem, kričím, zúrim, revem, kopem, hádžem sa o zem, rozbíjam, nadávam, blížim druhým, pľujem, ukazujem prstom, rozdrapujem sa, ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Puk!“ Urvalo ma! Čipkované prádlo spadlo. Som odhalená. Dobre priznávam sa. Ani ja nie som najlepšia. Som narcis. A tiež som protivná. Dobre, dobre, som aj egoista a zapácham. Čo mám spraviť?! Mám sa hodiť o zem a rozbiť sa?! Alebo si mám zo seba ironicky uťahovať?!

Igelitové vrecko preletelo okolo okna. Pod balkónom kopa smetí. Brigáda! Je to namáhavé a človek sa upotí, zašpiní, ale premôže sám seba. Nech príde už jar. Aj vietor sa môže pobaviť, veď igelitové vrecko zo zatvoreného kontajnera nevyletí. Je zabudnuté a pripravené na recykláciu, aby sa z neho stalo niečo nové, niečo dobré a potrebné.

Martina Blažeková

Martina Blažeková

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neviem kto som, čo som, kam kráčam, čí som posol, čaká ma smrť či spása, ale aj tak usmievam sa. Zoznam autorových rubrík:  študáci :o)mňa nevymyslíš, ja somSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu