reklama

V Superstar nejde iba o spev

O mladom talente, o neustálom zlepšovaní, o jej pohľade na Superstar, o víziach do budúcnosti. "Chcem sa stále zlepšovať," so sebavedomím v hlase hovorí o sebe pätnásťročná Kristína Malíková, študentka Gymnázia v Turzovke.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Kristina
Kristina 

Kristína je na prvý pohľad obyčajné dievča, ktoré je zavalené povinnosťami študenta. Avšak popri škole sa stíha venovať viacerým činnostiam. Ukončila ZUŠ v odbore gitara, štvrtý rok sa venuje tenisu a jej srdcovou záležitosťou sa stal spev. Na otázku, prečo sa rozhodla zasvätiť svoj život spevu odpovedá skromne: „Lebo ma to baví. Posúva ma to ďalej.“

Ako každé malé dieťa aj Kika začala spievať už ako malá mame v kočíku. Dnes sa o jej spevácky výkon stará pani učiteľka Irina Školníková, ktorá pracuje s nádejnou speváčkou už osem rokov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Faktom je, že gymnazistka myslí spev skutočne vážne o čom svedčia mnohé ocenenia, ktoré dosiahla. Na poslednej súťaži, Súhvezdie hôr (fantázia, inšpirácia, let), ktorá sa konala tohto roku v marci v Liptovskom Mikuláši si mladá Kysučanka vyspievala dvakrát silver constelation (umiestnenie v striebornom pásme) a v skupine gold constelation (umiestnenie v zlatom pásme). V porote sedel aj ukrajinský národný umelec Zenovyi Korinec.

„Spievala som Apricot stone od Evy Rivas, Angel of music z muzikálu Fantóm opery. V duete s Lenkou Lašovou sme spievali Get Up a Satellite,“ pochváli sa s nejednoduchými piesňami, ktoré by sa bez veľkého talentu a veľkej driny odspievať nedali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jej hudobným vzorom je spevák Alexander Rybak. Jej obľubu si nezaslúžil príjemným vzhľadom, ale ako sama Kristína hovorí: „Kvalitnou hudbou, hrou na husliach. Jeho spev je zážitok, výborná šou“.

Kristína spieva od rána do večera. Možno sa jej niekedy i sníva, že vyspevúva. Jednoducho povedané Kika spieva neustále a čo je dôležité nôti srdcom. V speve jej nezabráni ani choroba. Veď na poslednej súťaži spievala so zapálenými prieduškami, no ani to jej nezabránilo podať bravúrny výkon.

Ako Kristína hodnotí spevácku súťaž Superstar? „Je tam veľa nespravodlivosti a nejde tam len o spev,“ úprimne priznala svoje dojmy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Naše stretnutie končí slovami: „Chcela by som vedieť spievať všetky žánre a stále sa zdokonaľovať.“ Nuž, nemožno sa čudovať, že ju okolie vníma ako šikovné a cieľavedomé dievča. Sme si istí, že sme o Kristíne nepísali poslednýkrát.

(článok bol publikovaný v týždenníku Kysuce http://www.e-kysuce.sk/)

Martina Blažeková

Martina Blažeková

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neviem kto som, čo som, kam kráčam, čí som posol, čaká ma smrť či spása, ale aj tak usmievam sa. Zoznam autorových rubrík:  študáci :o)mňa nevymyslíš, ja somSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu