reklama

Blažený pocit vosku

Nechcite, aby som pálila sviečku za nenarodené deti. Škrnúť zápalkou, vdýchnuť sviečke život a cítiť blažený pocit vosku na dušito nie je žiadne hrdinstvo. Hladkať si ego stekajúcim voskom je príliš jednoduché.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Za oknom sa trblieta hmla. Čas od času vidno ako vypľuje človeka a potom ho nemilosrdne pohltí a už ho niet. Ide to tak stále dookola. Stovky ľudí sa nechávajú požierať a vypľúvať. Tvária sa normálne. Akoby si ani neuvedomovali, že sa tlačia vnútrom hmly.

Stáva sa, že človek zablúdi. To je vtedy, keď je hmla smotanovobiela a na prechod ňou si človek nevystačí sám. V nej človek nevidí ani svetielka. Potrebuje pomocnú ruku. Hrdinu záchrancu, ktorý sa nebojí napáchnuť hmlou. Bludného chytí za ruku, počičíka, privinie a za ruku vyvedie von. K životu. K radosti. K ceste, na ktorej nevládne smotanovobiela kráľovná.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To je pravý záchranca. Nechal sa zožrať, napáchol, zašpinil sa. Pomohol. Stekajúci vosk jeho dušu neizoloval. A on nezostal sedieť a pozorovať hmlu zo svojej ulity.

Martina Blažeková

Martina Blažeková

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neviem kto som, čo som, kam kráčam, čí som posol, čaká ma smrť či spása, ale aj tak usmievam sa. Zoznam autorových rubrík:  študáci :o)mňa nevymyslíš, ja somSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu