reklama

Ako som sa prebudila z anestézie

A tak sa to stalo. Mladý muž v zelenom sľúbil, že sa mi bude snívať o tancujúcich sporo odetých mládencoch na pláži. Na moje želanie primieša aj vetrík, ktorý im palmové sukienky zľahka nadnesie. Všetci sa budú jednotne vlniť okolo mňa a ja zabudnem, že práve ležím na operačnom stole. S dôverčivosťou dieťaťa som súhlasila. Veď iní si za takéto zážitky musia priplácať a ja to budem mať zdarma.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dostavil sa sľúbený deň. Na začiatku prišiel mladý muž s úsmevom a pôvabnou zelenou čapicou na hlave. Nemal palmovú sukienku. Jediný sporo odetý človek som tam bola ja. „Asi to tak začína vždy,“ tvrdil mi hlas v hlave. Pamätám si len, že všetko bolo prehnane čisté a zladené do zelena. A potom už len „puk“ a nič.

Zrazu som mala pocit, že sa zobúdzam z príjemného spánku. Len občasné hlasy mi ničili moju predstavu. Z ničoho nič som nahlas povedala: „Môžem vám pomôcť?“ Otvorila som oči a tam stál on. Stál nadomnou, kukal na mňa a na tvári mal bez pochýb najväčší úsmev aký som v doterajšom živote videla. „Že by toto boli tí sľúbení tanečníci v palmových sukniach?“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tvár ako anjel mal,

nežne na mňa pozeral.

Jemnou svojou rukou,

infúziu mi zavádzal.

Razom sa vo mne prebudilo básnické črevo. Stále som tomu úsmevu nemohla uveriť, tak som sa pozrela aj do druhej strany. A tam? Ľaľa, ďalší mladý muž. Sedel vedľa mňa akoby chcel povedať: „Pozri, aký som vyrysovaný!“ A ja som veru pozerala. Síce sa samovoľne vlnil ako oceán, ale pozerala som sa. Blažený úsmev na mojej duši prerazil aj navonok.

Toľké to šťastie! Dvaja mládenci a ja. Raj na zemi. Ani palmy a pláž nebolo treba. Jeden s úsmevom ako reprezentant dentálnej hygieny a druhý - vyrysovaný bodybuilder. „Čím so si to zaslúžila?“ behalo mi hlavou. Lepšie ako mi sľubovali. Miesto sna, mi dopriali realitu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS: Ďakujem lekárom a sestrám z Ústrednej vojenskej nemocnice v Ružomberku z neurochirurgického oddelenia za starostlivosť. A študentom urgentnej medicíny za príjemné prebudenie :)

Martina Blažeková

Martina Blažeková

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neviem kto som, čo som, kam kráčam, čí som posol, čaká ma smrť či spása, ale aj tak usmievam sa. Zoznam autorových rubrík:  študáci :o)mňa nevymyslíš, ja somSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu