reklama

Originalny pozdrav k Vianociam

Dlho som premýšľala ako popriať mojim priateľom "šťastné a veselé".  Aj keď uznávam, že Vianoce sú aj o gýčoch, chcela som byť originálna. Natočiť video s vianočným prianím mi prišlo ako fajn nápad. :) A čo tak ho ešte okoreniť niečím vtipným? A prečo nie? :) Ja som predsa človek vtipný, veď žarty si robím aj sama zo seba, tak prečo to neskúsiť. Nakoniec to takto dopadlo.... Veď posúďte sami :) BTW: všetkým Vám prajem krásne Vianoce prežité v rodinnom kruhu https://www.youtube.com/watch?feature=player_embeddedv=J3EqBYHaZbk

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

BTW: všetkým Vám prajem krásne Vianoce prežité v rodinnom kruhu

embed:

Martina Blažeková

Martina Blažeková

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neviem kto som, čo som, kam kráčam, čí som posol, čaká ma smrť či spása, ale aj tak usmievam sa. Zoznam autorových rubrík:  študáci :o)mňa nevymyslíš, ja somSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu