reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Blažeková

Martina Blažeková

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neviem kto som, čo som, kam kráčam, čí som posol, čaká ma smrť či spása, ale aj tak usmievam sa. Zoznam autorových rubrík:  študáci :o)mňa nevymyslíš, ja somSúkromnéNezaradené

reklama

mňa nevymyslíš, ja som

Originalny pozdrav k Vianociam

Martina Blažeková

Originalny pozdrav k Vianociam

Dlho som premýšľala ako popriať mojim priateľom "šťastné a veselé".  Aj keď uznávam, že Vianoce sú aj o gýčoch, chcela som byť originálna. Natočiť video s vianočným prianím mi prišlo ako fajn nápad. :) A čo tak ho ešte okoreniť niečím vtipným? A prečo nie? :) Ja som predsa človek vtipný, veď žarty si robím aj sama zo seba, tak prečo to neskúsiť. Nakoniec to takto dopadlo.... Veď posúďte sami :) BTW: všetkým Vám prajem krásne Vianoce prežité v rodinnom kruhu https://www.youtube.com/watch?feature=player_embeddedv=J3EqBYHaZbk

  • 24. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 390x
  • 0
Ako som sa prebudila z anestézie

Martina Blažeková

Ako som sa prebudila z anestézie

A tak sa to stalo. Mladý muž v zelenom sľúbil, že sa mi bude snívať o tancujúcich sporo odetých mládencoch na pláži. Na moje želanie primieša aj vetrík, ktorý im palmové sukienky zľahka nadnesie. Všetci sa budú jednotne vlniť okolo mňa a ja zabudnem, že práve ležím na operačnom stole. S dôverčivosťou dieťaťa som súhlasila. Veď iní si za takéto zážitky musia priplácať a ja to budem mať zdarma.

  • 24. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 425x
  • 0
Prvé rande a vnútorný hlas

Martina Blažeková

Prvé rande a vnútorný hlas

Vysoký modrooký bujáčisko s charizmou rozblikával moje obálky na čete v pravidelných intervaloch. Bol ako anjel zoslaný na zem. Nuž, po určitom čase som neodolala jeho pozvaniu na rande.

  • 23. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 353x
  • 0
Moja vzrušujúca cesta sanitkou

Martina Blažeková

Moja vzrušujúca cesta sanitkou

Jedno pekné ráno, prv, než sa ľudia v spánku prevrátia na druhý bok sa začalo moje dobrodružstvo. Zážitok, ktorý otriasol doterajšími dejinami môjho pobytu na Zemi. Príbeh, ktorý vám teraz vyrozprávam sa stane predlohou pre mnohé celovečerné filmy. Emócie, ľudský osud, napätie, to všetko je zárukou hollywoodskeho úspechu.

  • 21. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 364x
  • 0
Povedzte svoj názor, ale iba pozitívny (reakcia na fb Modré z neba)

Martina Blažeková

Povedzte svoj názor, ale iba pozitívny (reakcia na fb Modré z neba)

„Pripojte sa k nám na našej facebookovskej stránke!“ vyzýva moderátor Vilo Rozboril divákov Modrého z neba. Ľudia klikajú ako diví. I ja som klikla. Veď byť tam kde všetci je IN. Zahrala som sa na ovečku, ktorá ide spolu so stádom. Už viem bola to chyba. A potom prišiel on Samo Marec s analýzou relácie Modré z neba.

  • 21. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 674x
  • 4
reklama
Och aj s Onou Pliagou! Ja som víťaz

Martina Blažeková

Och aj s Onou Pliagou! Ja som víťaz

Niekedy je potrebný dobrý držkopád, aby sme si uvedomili, čo všetko si neuvedomujeme. Veľa vecí berieme ako samozrejmosť. Veľa vecí berieme sebecky. Veľa vecí robíme akoby sme mali na ne výlučné právo.

  • 21. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 198x
  • 0
Mikina vôňou pripomína priateľa

Martina Blažeková

Mikina vôňou pripomína priateľa

  • 23. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 252x
  • 0
Kuka zožrali mole a Raťafák plachta leští okná

Martina Blažeková

Kuka zožrali mole a Raťafák plachta leští okná

Nebo plače. Z oblakov sa sypú potoky sĺz. No mne sa plakať nechce. Premýšľam. Spomínam a popod nos sa usmievam. Chýbajú mi časy, kedy mojimi najväčšími hrdinami boli: Kuko, Raťafák Plachta, Pa a Pi, či neodolateľný zemepán s Pištom a Jurošíkom. Vyrástla som.

  • 5. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 658x
  • 4
Záchod ako záchod, nevadí, že pánsky

Martina Blažeková

Záchod ako záchod, nevadí, že pánsky

Zasa mi padá hlava do dlaní a ja sa spytujem sama seba: „Prečo práve ja? Prečo práve ja mám to šťastie?!“ Že čo sa mi stalo? Prečo zasa stresujem? A prečo sa pýtam tú zbytočnú otázku prečo? Možno preto, že práve sedím na záchode a neviem ako von. Nebolo by to také strašné, keby som nebola na pánskych záchodoch a pred dverami nestáli dvaja páni otočení čelom k pisoáru.

  • 17. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 638x
  • 7
Praha. Keď premodlené múry zanechajú stopu

Martina Blažeková

Praha. Keď premodlené múry zanechajú stopu

V jeden piatok v čase kikiríkania ružomberských kohútov sa skupina študentov Katolíckej univerzity vybrala na vandrovku. Na čele ich púte Želiv - Praha stál páter Karol so svojím tímom v zložení: teta Grétka, o. Dušan a o. Ondrej.

  • 16. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 573x
  • 0
reklama
Praha. Stretnutie pri prasati

Martina Blažeková

Praha. Stretnutie pri prasati

Nebolo to tak dávno, čo som navštívila Prahu. Už pri slove „Praha“ som sa chvela nedočkavosťou a vzrušením. Je predsa jasné, že Praha je zlatá loď. Dúfala som, že i ja sa na chvíľu postavím na Karlov most a začnem so svojím predstavením tanca, spevu a vtipov. Zarobím si nejaké korunky a budem hviezda výletu. Lenže...

  • 14. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 560x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu